I COACH & DESIGN

אילנית ארגמן  |  אדריכלית | מאמנת | מרצה

תכנון ועיצוב משרדים

 

עוברים למשרד חדש? רוצים לעצב אותו בצורה מושלמת?

 

המשרד הוא הבית השני של רוב העובדים והוא מהווה מקום ליצירתיות ושילוב כישרונות של אנשים מתחומים שונים. אם אתם מעונייניים לעצב מחדש את המשרד שלכם, או שאתם מתכננים לעבור למשרד חדש, כדאי שתהיה לכם אשת מקצוע לתכנון ועיצוב משרדים. האדריכלית אילנית ארגמן נחשבת לאחת האדריכליות לעיצוב ותכנון משרדים הוותיקה בישראל עם ניסיון עשיר בתחום. המשרד שלכם יכול להיראות מדהים ומותאם במדוייק לאופי ולסגנון של החברה שלכם.

 

תכנון אדריכלי למשרדי עורכי דין

המשרד שלכם הוא פירמה של עורכי דין? עיצוב משרד של עורכי דין מתבצע על פי אופי המשרד ואופי הלקוחות ויכול להיות מבוסס על עיצוב צעיר ודינאמי או מכובד ומרשים, על פי הצרכים שלכם. עיצוב משרד עורכי דין עם האדריכלית אילנית ארגמן כולל בחירת חומרי גמר, רהיטים וחיפויים לקירות על מנת לספק למשרד שלכם את העיצוב המושלם אשר יצור רושם על כל לקוח או כל שותף עסקי שיגיע אליכם למשרד. מה שהמשרד שלכם משדר זה בסופו של דבר מה שאתם משדרים ללקוחות שלכם.

 

עיצוב פנים למשרדי חברות היי טק

מלבד משרדי פירמות של עורכי דין, האדריכלית אילנית ארגמן מספקת ליווי אישי לעיצוב של משרדי חברות היי טק הכולל תכנון מותאם לצרכים, עיצוב ספציפי, בחירת חומרים , בחירת תאורה למשרד, בניית תקציב לתהליך העיצוב. בחירת התאורה למשרד מתבצעת באמצעות סיור בחנויות איכותיות המספקות גופי תאורה בסגנונות שונים.

 

קביעת פגישה במשרדים שלכם

לבחירת עיצוב מחדש למשרד שלכם, צרו קשר עכשיו עם האדריכלית אילנית ארגמן לתיאום פגישה ביום ובשעה המתאימים ביותר לכם. האדריכלית אילנית ארגמן תלווה אתכם בכל התהליך לעיצוב מחדש של המשרד ותסייע לכם בבחירת חומרי הגמר, גופי התאורה והרהיטים החדשים. בנוסף, לכך, האדריכלית אילנית ארגמן תסייע לכם בקבלת החלטות בתהליך הבניה במידה ואתם משפצים את המשרדים או בונים משרד חדש. סיוע בקבלת החלטות בתהליך הבניה, יכול לחסוך לכם הרבה מאוד כסף ויאפשר לכם לדייק את המטרות שלכם מבחינת העיצוב הסופי דרך עמידה בתקציב שקבעתם מראש.

 

תכנון ועיצוב משרדים עם אדריכלית מקצועית

לפרטים נוספים על תכנון ועיצוב משרדים מקצועי, מלאו את פרטי החברה שלכם בטופס רישום הפרטים באתר, או התקשרו ישירות למספר הטלפון המופיע בראש הדף. האדריכלית אילנית ארגמן תשמח ללוות אתכם בכל התהליך עד לעיצוב הסופי של המשרד.

Share by: