I COACH & DESIGN

אילנית ארגמן  |  אדריכלית | מאמנת | מרצה

בחירת תאורה לבית

 

נמצאים בשלב בחירת התאורה לבית בתהליך השיפוץ?

 

בחירת תאורה לבית היא חלק חשוב בבחירת העיצוב הכללי של הבית. נהוג לחשוב כי תאורה לא משפיעה באופן משמעותי על העיצוב מכיוון שבדרך כלל יש 3 גווני אור –לבן קרח, אור יום ואור חם. אך למעשה, לא רק גוון התאורה הוא המשפיע אלא העיצוב הכללי של התאורה כאשר ישנם מודלים רבים של עיצוב תאורה עם מאות סגנונות וגוונים היכולים לשדרג את העיצוב של הבית שלכם בצורה משמעותית. האדריכלית אילנית ארגמן מציעה לכם ליווי אישי מלא לכל תהליך הבחירה של מוצרי התאורה ומתקני התאורה והתאמתם לעיצוב הקיים בבית או לעיצוב המתאים ביותר לכם.

 

בחירת תאורה סימטרית וא-סימטרית לעיצוב חדרים

בחירת התאורה יכולה להתבצע עם אלמנטים סימטריים או אלמטים א- סימטריים, כאשר האלמנטים הא- סימטריים לעיתים מביאים איתם עיצוב ייחודי וחדש שיכול לעשות את השינוי בין העיצוב הקיים בחדרי הבית לבין עיצוב חדש, מרגש ומיוחד. עם הטכנולוגיה המתקדמת הקיימת היום, אפשר להוסיף לעיצוב הקיים גם תאורה טבעית לבית. תאורה טבעית לבית היא שיטה ירוקה ליצירת חשמל באמצעות קולטים הנמצאים על גג הבית. התאורה הטבעית מאפשרת לכם לחסוך בחשמל באופן משמעותי ומאפשרת לקבל תאורה נעימה המופצת בצורה אחידה לחללים גדולים בתוך הבית.

 

בחירת גופי תאורה מיוחדים

אחד האזורים השימושיים ביותר בבית לכל משפחה, הוא חדר הסלון. באמצעות ליווי מקצועי של האדריכלית אילנית ארגמן, תוכלו לבחור תאורה יוקרתית או כזאת התואמת את עיצוב הבית , תאורה שתשדרג את הסלון שלכם בצורה ומשמעותית ותייצר אוירה מושלמת. באמצעות ליווי אישי של האדריכלית אילנית ארגמן, תוכלו לבחור תאורה יוקרתית לבית המותאמת למבנה של חדר הסלון, לגוונים ולחומרים של הסלון ולעיצוב הכללי של הבית. התאורה שנבחרה יכולה להתאים גם לשאר חדרי הבית ולהפוך את הבית ליוקרתי, ייחודי וכזה שהוא רק שלכם.

 

פונקציונליות עם עיצוב מרשים

אילו גוונים כדאי לבחור לחדרי הבית? אם אתם מתלבטים לגבי גווני תאורה לבית, האדריכלית אילנית ארגמן יכולה לסייע לכם בתהליך בחירת גווני התאורה. בתהליך זה, הבחירה תהיה בשילוב של פונקציונליות יחד עם עיצוב גווני תאורה לבית המשרתים את כל בני המשפחה החיים בבית. התאמת תאורה לבית יכולה להתבצע על פי כל חדר בנפרד או לפי עיצוב כללי של התאורה לכל הבית. להתאמת תאורה לבית, צרו קשר עם האדריכלית אילנית ארגמן דרך האתר לתיאום פגישה אצלכם בבית.

 

ליווי אישי לבחירת תאורה לבית

לבחירת תאורה לבית עם האדריכלית אילנית ארגמן, השאירו את הפרטים שלכם בטופס רישום הפרטים באתר, או התקשרו ישירות לאילנית דרך מספר הטלפון המופיע באתר ותקבלו מענה מקצועי ויעיל לעיצוב כל תאורת הבית שלכם.

Share by: