I COACH & DESIGN

אילנית ארגמן  |  אדריכלית | מאמנת | מרצה

טיפים להתנהלות בשיפוץ ובניה

 

מתכננים לשפץ את הבית? מעוניינים בטיפים מקצועיים לתהליך השיפוץ?

 

כל תהליך של שיפוץ בית טומן בחובו התרגשות גדולה וציפייה לתוצאה מושלמת. באמצעות טיפים להתנהלות בשיפוץ ובניה עם האדריכלית אילנית ארגמן, אתם יכולים לדעת שההתרגשות תהיה גדולה אף יותר. האדריכלית אילנית ארגמן נחשבת לאחת האדריכליות ומעצבות הפנים המובילות בישראל עם מעל ל-20 שנה ניסיון בתחום ועם מאות לקוחות מרוצים אשר עברו איתה דרך מדהימה ומעצימה של תהליך שיפוץ של הבית.

 

להפוך את השיפוצים לחוויה מעצימה ומעשירה

אם אתם מגיעים עם חששות לקראת תהליך השיפוץ, תדעו שזה לגמרי טבעי כאשר למעשה מדובר על הבית שלכם בו תבלו את רוב זמנכם בשנים הבאות ופרויקט בו תשקיעו המון משאבים כספיים אך גם משאבים נפשיים. האדריכלית אילנית ארגמן תתן לכם טיפים איך לעבור את השיפוץ ותלווה אתכם בכל התהליך מתחילתו ועד סופו. הליווי האישי יכלול בין היתר תכנון ועיצוב של הפרוייקט או פגישת ייעוץ מקצועית ויום רכישות של ריהוט וחומרי גמר לשיפוץ הבית. באמצעות טיפים איך לעבור את השיפוץ, יהיו לכם את הכלים המקצועיים שאתם צריכים בכדי לעבור את התקופה הזו בצורה נעימה, רגועה ומעשירה מבחינת ידע, תחושת וודאות ובניה משותפת של  הסגנון המתאים לכם.

 

להתאים את הבית לסגנון שלכם עם אשת מקצוע

בתוך תהליך בניית בית חדש, אתם תעברו מספר שלבים אשר ידרשו מכם בחירה. במקרים רבים בעלי הבית אינם יודעים מה ההשפעות של כל בחירה על מראה הבית, גם כאשר מדובר בבחירת חומרי הגמר בתהליך הבנייה. הליווי האישי של האדריכלית אילנית ארגמן יעניק לכם טיפים לבנייה שיקדמו את תהליך הבנייה בדיוק על פי הסגנון והטעם שלכם. הליווי האישי של האדריכלית אילנית ארגמן, יכול להתחיל בכל שלב של הבנייה עד לסיום תהליך הבנייה וקבלת המפתח. את הטיפים לבנייה הטובים והעדכניים ביותר תוכלו לקבל בתהליך הליווי האישי.

 

תיאום פגישה לתחילת תהליך עיצוב הפנים

רוצים להתחיל בליווי מקצועי עם האדריכלית אילנית ארגמן? מעוניינים במומחית בתכנון בתים פרטיים? זה הזמן ליצור קשר עם האדריכלית אילנית ארגמן דרך האתר ולצרף אותה לתהליך הבנייה או תהליך השיפוצים. תכנון בתים פרטיים היא המומחיות של האדריכלית אילנית ארגמן המביאה איתה מעל ל-2 עשורים ברציפות של ליווי מלא לתהליך השיפוץ או הבנייה באזורים נרחבים בארץ. ליווי מלא לתהליך השיפוץ או הבנייה של האדריכלית אילנית ארגמן, יעניק לכם את הכלים הטובים ביותר ליצור את הבית שחלמתם עליו.

 

טיפים להתנהלות בשיפוץ ובניה עם אדריכלית מקצועית

להתייעצות וטיפים להתנהלות בשיפוץ ובניה, התקשרו עכשיו לאדריכלית אילנית ארגמן דרך מספר הטלפון המופיע באתר או מלאו את הפרטים שלכם בטופס רישום הפרטים כאן בדף. אילנית תשמח לצרף אתכם למאות הלקוחות שבנו את הבית שלהם עם ליווי מלא של אילנית.

Share by: